promovare-siteuri

Alegeti metoda optima de promovare a siteului dvs

Promovarea siteului este o expresie foarte variata. Exista mai multe metode de promovare on-line, astfel fiecare detinator al unui website trebuie sa isi aleaga metodele care dau cele mai bune rezultate pentru siteul sau.

Promovarea pe internet poate fi impartita in doua categorii majore: promovarea platita si publicitatea gratuita. A doua categorie este similara cu ceea ce numim relatiile publice in lumea off-line, dar care totusi are un stil propriu pe Internet.

Promovarea siteului gratuita

Cele mai comune metode pentru promovarea ”gratuita” in mediul online cuprind: inscrierea in directoarele de siteuri, optimizarea siteului pentru motoarele de cautare, linkurile reciproce si plasarea de continut pe alte siteuri. Am trecut in ghilimele cuvantul gratuita deoarece este o practica foarte comuna aceea de a angaja o firma specializata in acest sens sa faca toate aceste inscrieri. Puteti face singuri aceste lucruri dupa ce va informati putin in domeniul acesta intitulat SEO de fapt, tot trebuie sa fiti constienti ca alegerea de a va ocupa personal consuma foarte mult timp, prin urmare, este costisitoare.

Inscrierea in motoarele de cautare este importanta. Un fapt putin cunoscut este ca de multe ori nu trebuie sa faceti absolut nimic pentru a fi listati in motoarele de cautare, fiind de ajuns sa existe un site deja listat intr-un astfel de motor, pe care sa se gaseasca si linkul siteului dvs. In momentul in care robotii motoarelor de cautare vor veni sa viziteze aceste siteuri vor gasi in interiorul acestora si linkul dvs pe care il vor urma, pentru ca mai apoi sa va si indexeze siteul.
Totusi, simpla prezenta in motoarele de cautare nu va aduce trafic. Daca de exemplu apareti pe paginile mai indepartate atunci cu siguranta nu veti aduce vizitatori de acolo. Pentru trafic trebuie sa ajungeti intre primele pagini de rezultate, iar acest lucru il faceti apeland la solutiile de optimizare existente.

Reclama pay per click

Publicitatea platita este o alta categorie de promovare pe Internet. Bannerele au fost prima forma de publicitate platita care a aparut si care inca rezista. Cu toate acestea, valorile CTR (click-through rate, sau astfel spus raportul dintre afisari si accesari) nu sunt foarte mari, astfel incat in ultimii ani au aparut metode mai eficiente de promovare a siteurilor.

Promovarea prin plata per click, este probabil, cea mai utilizata forma de publicitatea platita. Alegand acest tip de reclama veti putea ocupa un loc fruntas in rezultatele motoarelor de cautare mult mai rapid decat prin orice alta metoda. De exemplu prin Google Adwords apare o caseta de alta culoare cu 3 anunturi, inainte de rezultatele organice de pe pagina si alte 7-8 anunturi in partea dreapta a paginii. Ceea ce trebuie sa stiti este ca va trebui sa platiti o suma de bani pentru fiecare vizitator care intra pe siteul dvs prin intermediul acestor anunturi. Sumele acestea insa difera foarte mult, in functie de expresiile cheie, de concurenta, de pozitia anunturilor, etc.

Promovarea pay per click este excelenta de exemplu, pentru un site de vanzari, care obtine o rata de conversie foarte buna. Daca mesajul de vanzare a fost bine prezentat, atunci costurile de publicitate vor fi compensate de vanzarile obtinute in urma traficului obtinut.

Alegeti metodele de promovare a websiteului care sunt cele mai bune pentru dvs, iar daca doriti ajutor specilizat pentru aceasta alegere nu ezitati sa contactati un specialist in promovare.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *