campanii-youtube

Cinci lucruri de facut in Campania Adwords!

Pentru a intelege ce sa faceti si ce nu in campania Adwords, o cunoastere de baza a termenului “AdWord” este absolut esentiala. Un AdWord nu este altceva decat un cuvant care declanseaza un anunt. Altfel spus, facand click pe un AdWord declanseaza afisarea unei reclame corelate cu acel cuvant. Aceste reclame duc la vanzarile de produse sau servicii pentru agentii de publicitate. Prin urmare, este extrem de important campania sa fie actualizata frecvent pentru o promovare site mai buna si pentru a genera mai mult profit pentru afacerea dvs.

Ce putem sa facem

1. Alegeti expresiile cu grija – petrecerea unei perioade de timp considerabile in cercetarea expresiilor cheie si alegerea acestora cu siguranta va aduce beneficii afacerii dvs.

2. Adwords a dovedit deja ca aduce clienti – exista atat de multe campanii de promovare site prin Adwords incat investitia in acesta va imbunatati, fara indoiala, veniturile afacerii dvs.

3. Alegeti diferite metode de potrivire a expresiilor in campania Adwords – indicat este sa utilizati toate cele trei metode de potrivire a expresiilor pentru a optimiza cuvintele cheie periodic. Aceste metode de potrivire sunt: expresie, exacta si potrivire ampla. Prin utilizarea acestor metode de potrivire Adwords, puteti filtra vizitatorii care nu au legatura cu campania dvs.

4. Urmariti si adaugati cuvintele negative – urmarirea expresiilor exacte care declanseaza anunturile dvs este imperativa pentru o campanie de promovare profitabila. De exemplu, intr-o campanie pentru o firma de aer conditionat, expresiile “aer conditionat” si “aer conditionat auto” sunt diferite. Cea din urma nu este utila deoarece va aduce vizitatori pe site care doresc un aer conditionat pentru masina. Prin urmare, este esential sa tineti evidenta cuvintelor cheie, altfel traficul pe site generat de campania de promovare va fi neprofitabil.

5. Imbunatatiti anunturile periodic – incercati intotdeauna mai multe versiuni ale anunturilor online inainte de a ramane cu cel mai bun. Rescrierea reclamelor in mod periodic pentru imbunatatirea acestora este un lucru esential.

Ce nu trebuie sa facem

1. Nu investiti in expresii diverse – niciodata nu investiti in expresii care nu sunt legate direct de afacerea dvs. Uneori, este posibil ca unele expresii independente sa genereze profituri pentru firme. Cu toate acestea, investind banii in expresii care nu au dovedit ca aduc clienti pentru afacerea dvs nu este o miscare buna, cel putin nu la inceput.

2. Nu ignorati contul dvs Adwords – aveti intotdeauna grija atunci cand creati contul Adwords, atunci cand selectati bugetul, cand alegeti expresiile cheie, etc. Exista si campanii automate, dvs doar setati bugetul zilnic dupa care uitati ca aveti o campanie, iar acest lucru poate fi dezastruos pentru profitabilitatea afacerii. De exemplu, in ciuda faptului ca exista instrumente automate de licitare pentru expresiile cheie, nu ar trebui sa adoptati niciodata aceasta metoda.

3. Nu licitati intotdeauna pentru expresia cheie de top – in campania dvs Adwords, tentatia de a vedea rezultate imediat este prea puternica pentru a rezista. Cu toate acestea, trebuie sa aveti o abordare mai prudenta, optand sa nu licitati mereu pentru expresia cheie mai bine clasata. Expresia cheie de top nu garanteaza intotdeauna cel mai mare numar de vizitatori site-ului dvs. Mai mult decat atat, puteti salva o multime de bani prin licitarea pentru expresiile cheie mai jos clasate, care genereaza aproape acelasi trafic pentru site-ul dvs.

4. Nu trimiteti click-urile pe Home Page – nu faceti greseala de a trimite tot traficul generat de campania Adwords pe prima pagina a site-ului. Trimitand click-urile si automat vizitatorii, catre pagina fiecarui produs sau serviciu pe care il oferiti este optiunea ideala.

5. Nu renuntati prea repede – trebuie sa aveti rabdare in campania dvs Adwords si sa nu faceti greseala de a renunta prea repede. De cele mai multe ori, o campanie Adwords nu poate obtine rezultatele asteptate in stadiile initiale. Cu toate acestea, perseverenta si imbunatatirea campaniei va aduce cu siguranta mai multe venituri pentru afacerea dvs.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *