campanii-adwords-corecte

Ganditi-va la promovarea site-ului cat timp il dezvoltati

Promovarea site-ului este unul dintre factorii de baza vitali in afacerile online. In cazul in care site-ul dvs nu este plasat in fata publicului tinta, adica a celora care vor beneficia de oferta dvs, atunci site-ul isi pierde scopul. Astfel, promovarea este cea care trebuie sa fie luata in considerare in orice moment, mai ales atunci cand site-ul este elaborat.

Pentru a dezvolta un site web care sa fie un instrument bun pentru afacerea dvs, sunt mai multe lucruri legate de promovarea acestuia pe care trebuie sa le luati in considerare. Trebuie sa luati in considerare publicul tinta, imaginea dvs, concurenta pe care o aveti in acel domeniu, tarifele si tot ceea ce aveti nevoie pentru dezvoltarea unei afaceri pe Internet. Dar, pentru o afacere on-line, trebuie sa tineti cont, de asemenea, si de motoarele de cautare care sunt, fara indoiala, cele mai importante metode de promovare.

Cu un numar tot mai mare de site-uri pe Internet, folosind motoarele de cautare pentru promovare nu este deloc usor. Cea mai dificila parte este sa intelegem cum aceste motoare de cautare functioneaza. Motoarele de cautare au diferite reguli si tehnici de ranking ale site-urilor web si aceste reguli se schimba din ce in ce mai des, asadar de cele mai multe ori trebuie sa schimbati modalitatea de lucru.

In orice caz, exista un lucru pe care motoarele de cautare se bazeaza intotdeauna: cuvintele cheie. In scopul promovarii site-ului trebuie sa va ganditi obligatoriu la expresiile cheie in momentul in care dezvoltati site-ul, pentru ca motoarele de cautare pe acestea le folosesc in primul rand pentru clasificare.
Deoarece concurenta pe Internet este acerba, este nevoie sa selectati fraze de nisa pentru expresiile cheie pentru a minimiza concurenta si pentru a va asigura ca nu va costa o avere promovarea. In scopul promovarii site-urilor prin intermediul motoarelor de cautare, cuvintele si expresiile cheie ar trebui sa fie incluse atat in continutul site-ului cat si in codul sursa.

Google keywords planner este un instrument online, care va ajuta in alegerea expresiilor cheie. Cu acesta puteti extrage rapoarte pe expresiile cheie pentru a vedea cat de populare sunt si pentru a estima cat de mult trafic vor genera sau cat va va costa daca doriti sa faceti campanii pay-per-click. Puteti chiar sa vedeti si cat de multa competitie exista pe o expresie cheie.

Acum ceva timp, cei care isi promovau site-ul si incercau sa ajunga intre primele rezultate ale motoarelor de cautare, foloseau foarte multe cuvinte cheie relevant si irelevante, incercand de fapt sa “pacaleasca aceste motoare”, dorind sa dea impresia vizitatorilor ca ofera foarte multe informatii. O astfel de optimizare alaturi de multe alte tehnici gresite poarta numele de spam, iar site-urile care sunt depistate ca fac acest lucru sunt penalizate.

Fiti precaut sa nu faceti spam pe motoarele de cautare, deoarece promovarea dvs poate deveni inutila si intr-un timp foarte scurt sa pierdeti toata munca realizata pana atunci. In plus folosind cuvinte cheie irelevante nu veti atinge obiectivul impus chiar de dvs si anume aducerea unor vizitatori interesati de serviciile oferite.

Astfel daca va ganditi la promovare site inca din stadiul de dezvoltare puteti sa faceti ca totul sa devina mult mai usor daca inca de la inceput realizati site-ul cu pasii necesari.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *