promovare-facebook

Metode de promovare a unui website

Promovarea unui site web nu este o sarcina usoara. Dezvoltarii au uneori impresia ca doar simpla realizare a unui site va aduce cu sine si vanzari. Acest lucru este foarte departe de adevar din cauza ca in acest moment exista milioane de site-uri. In cadrul acestor milioane, cu siguranta exista cateva zeci sau chiar sute care au acelasi domeniu de activitate cu al dvs. Asadar pentru a va diferentia, pentru a iesi in fata concurentilor, trebuie sa aveti o campania eficienta de promovare.

Realizarea unui site web nu este cu mult diferita de deschiderea unui sediu. De exemplu daca aveti un sediu al firmei in centrul orasului mii de potentiali clienti vor trece zilnic pe acolo, daca il deschideti la periferie, numarul potentialilor clienti cu siguranta scade. Evident, cel din centrul orasului va costa mai mult la inceput, insa veniturile obtinute in scurt timp, ar trebui sa va ajute in acest sens.
Acelasi lucru este valabil si in promovarea site-ului. Cu toate acestea, peisajul este diferit, nu exista strazi si trotuare pe care clientii sa le utilizeze. Prin urmare, trebuie sa facem in asa fel incat sa fim gasiti de catre clienti intr-o varietate de locuri.

Asadar de unde incepem campania de promovare?

Unul dintre subiectele zdrobitoare din lumea dezvoltatorilor este optimizarea. Internetul va aduce in mod natural potentiali clienti, in cazul in care site-ul este optimizat in mod corespunzator. Calculatoarele muncesc foarte mult pentru a da celor care cauta, informatii relevante. Acesta este un beneficiu imens pentru proprietarii de site-uri.

Inainte de a incepe campania de promovare sau modificarea acesteia, trebuie sa intelegeti care este coloana vertebrala a Internetului si cum functioneaza acesta. De ce a devenit asa de popular acest WWW (World Wide Web)? Pentru ca utilizatorii nu trebuie sa stea la televizor sa vada prognoza meteo, nu trebuie sa astepte programele de stiri pentru a afla ultimele noutati, nu trebuie sa conduca pentru a gasi cele mai bune preturi, nu trebuie sa caute prin carti pentru o reteta rapida, nu trebuie sa discute cu agentii de vanzari pentru o masina noua, si exemplele pot continua. Totul este despre informatie si rapiditate.

Ca si dezvoltator, concentrati-va pe informatiile livrate inainte de a incepe promovarea unui website. In cazul in care o pagina poate fi impartita in doua teme, atunci faceti doua pagini separate. Supra utilizarea graficii poate ridica probleme. Este bine sa faceti un site care sa arate bine, insa pentru majoritatea oamenilor nu tin cont de acest aspect, ei vor informatiile sau produsele pe care le cauta. Domenii cum ar fi arta, fotografia si alte asemenea ar putea fi o exceptie, dar pentru cea mai mare parte a site-urilor, folosirea multor elemente grafice reprezinta o pierdere. Oamenii citesc pe Internet, asadar dati-le ceva de citit.

Bugetul promovarii

Daca lansati o campanie noua, poate dura ceva timp pentru a afla bugetul care este eficient. Exista cateva variabile simple, care ar trebuie sa fie luate in considerare cand faceti bugetul. Tinand cont de domeniul de aplicare potential al unui site, publicitatea ar trebuie sa fie dedicata diferitor zone ale acestuia.
Exista o formula simpla pentru a dezvolta bugetul. In cazul in care un site este nou, este nevoie de unelte de cercetare, timp si investitii pentru a trage o concluzie corecta. Ganditi-va cat mai simplu si luati in considerare urmatoarele: cat de multi potentiali clienti sunt necesari pentru a face o vanzare? De la fiecare vanzare, cat de mult profit este generat? Din profit, cat de mult este investit in publicitate? Aceasta identifica valoarea clientilor potentiali. In cazul in care zece clienti fac o vanzare si 10 RON sunt alocati spre publicitate, atunci fiecare client este potential in valoare de 1 RON. Cu toate acestea, un sector competitiv poate forta profituri reduse, mai degraba decat o valoare redusa a potentialilor clienti.
Promovati fiecare produs sau serviciu ca o entitate unica. De exemplu, un site care vinde muzica si filme are bugete separate pentru fiecare segment. Acest lucru poate sa va ofere informatii valoroase si despre supravietuirea afacerii. De asemenea, implementati sisteme eficiente care va ajuta sa urmariti cheltuielile si rezultatele, acest lucru fiind destul de simplu de realizat.

Promovarea traficului gratuit – expresii cheie si fraze

Cand vine vorba de trafic gratuit, ne gandim la regasirea informatiilor. Oamenii folosesc instrumente care le ofera informatii rapid si cu precizie. Despre ce este site-ul sau o anumita pagina a lui? Ce expresii cauta oamenii care ar utiliza acest site? Regasirea informatiei este “o sabie cu doua taisuri” intre oamenii care navigheaza pe web si oamenii care il creeaza. Cand cei care creeaza site-urile nu le fac clare si focalizate pe un anumit subiect, atunci cei care doar cauta pe web nu ii pot gasi.

Traficul gratuit este un dar pentru realizarea de pagini usor de utilizat, concentrate clar pe un anumit subiect, si in urma eforturilor de promovare. Acesta provine de la un bun echilibru. In timp ce traficul gratuit vine in primul rand de la motoarele de cautare, de asemenea, vine de la site-urile care au link-uri catre site-ul nostru. Oamenii scriu pe bloguri, forumuri sau pe paginile lor personale si pun un link catre site-urile care le plac.

Daca dezvoltatorii vaneaza traficul gratuit, pot aparea probleme. Vanatoarea de trafic gratuit i-a facut pe acestia sa incerce diferite trucuri care in final au eliminat site-urile din motoarele de cautare. Acest lucru poate prezenta o mare problema, deoarece sunt o sursa foarte mare de trafic gratuit. Pastrati in minte in timp ce promovati un site si traficul gratuit, insa nu realizati toata campania in jurul acestuia. Traficul gratuit va veni in mod natural in timp. Trebuie sa priviti acest lucru ca pe un dar si o recunoastere a faptului ca un site a fost optimizat bine, prezinta informatii clare si este promovat in locurile potrivite. Este nevoie de gandir

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *