promovare-site

Modalitatile de a avea o campanie solida de promovare a site-ului

Folosind o campanie de promovare a site-ului poate insemna diferenta dintre un site care arata foarte si are succes si unul care, la fel, arata foarte bine, dar nu are vizite. Cand utilizati Internetul ca si mediu de afaceri principal atunci trebuie sa reusiti sa directionati utilizatorii catre site. Nu are niciun sens sa aveti un site foarte bun si care sa functioneze perfect, daca acesta nu are si vizitatori.

Internetul va poate ajuta afacerea, acesta fiind o „autostrada” de informatii si servicii care nu se termina niciodata. Dvs trebuie sa va diferentiati de ceilalti concurenti aducand intotdeauna ceva in plus fata de ei si in urma promovarii sa aduceti trafic pe site, care altfel s-ar duce la concurenta.

Primul lucru de care aveti nevoie pentru promovarea online este un site. Site-ul dvs trebuie sa arate cu exactitate ceea ce faceti efectiv. Incercati intotdeauna sa pastrati site-ul cat mai profesional si curat (nu il incarcati cu imagini multe si mari, text exagerat de mult sau script-uri, flash-uri).

Pentru a putea avea o afacere de succes in mediul virtual trebuie sa utilizati diferite metode de promovare a site-ului. Una dintre acestea este SEO sau promovarea organica cu ajutorul careia puteti sa apareti intre primele rezultate a motorului de cautare google. Trebuie sa stiti insa ca nu toate site-urile apar la cautarile efectuate prin motoarele de cautare (Google, Bing, etc); uneori aceste motoare pur si simplu nu pot sa „citeasca” corect continutul site-ului. Pentru acest lucru trebuie sa aveti un site cat mai curat si cu un cod asemenea.

SEO nu este o tehnica de promovare care sa aiba rezultate peste noapte, poate fi o sarcina de lunga durata si foarte grea. Merita sa fie facuta insa trebuie sa va pregatiti sa depuneti un efort destul de mare si sa investiti pentru a vedea rezultatele dorite. Intre timp, recomandat este sa faceti promovare PPC (pay-per-click) cu ajutorul careia o sa apareti intre primele rezultate ale cautarii imediat ce campania a pornit. Aici va puteti seta un buget fix lunar, perioadele cand sa apareti pe google, locatia, costul unui click, etc.

O alta tehnica de promvare a unui website o reprezinta e-mail marketing-ul. Aceste campanii pot fi extrem de benefice si va pot ajuta sa ramaneti in legatura directa cu fostii, actualii si viitorii clienti. In momentul in care aveti o lista de adrese de e-mail puteti sa le trimiteti periodic un e-mail prin care sa va promovati serviciile, sa le prezentati o oferta sau pur si simplu noutati din domeniul dvs de activitate. Asigurati-va insa ca e-mailul trimis este interesant, relevant si la obiect, trebuie sa le oferiti un motiv suficient de bun pentru a da click in momentul in care citesc acel e-mail.

O alta tehnica de promovare o reprezinta social media. Poate nu va ganditi, insa sunt milioane de oameni pe aceste site-uri de socializare, care in momentul in care le prezentati o oferta buna cu siguranta vor fi curiosi sa vada si de ce nu, sa va devina clienti.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *