promovare-adwords

Șase greșeli des întâlnite într-o campanie Google Adwords

Așadar doriți să trimiteți trafic plătit către site-ul dvs? Perfect, este o idee bună! Având în vedere modalitățile nenumărate de promovare site din prezent, extinderea campaniilor dvs de marketing digital prin plasarea mesajului dvs direct în fața publicului țintă, prin intermediul anunțurilor plătite, este o tehnică puternică, ce vă ajută să aduceți potențiali clienți pe site.

Din păcate, pentru că este foarte ușor să deschizi un cont Adwords, nu înseamnă că este ușor să generezi și un randament pozitiv al investiției folosind acest serviciu.

Mulți agenți de publicitate, ce se ocupă de campanii PPC, plata-pe-clic, încep cu intenții bune, dar cu o experiență limitată. Ca urmare, aceștia se confruntă cu greșeli comune, care pot afecta rentabilitatea investiției. Dacă campaniile dvs inițiale au produs rezultate slabe, citiți articolul în continuare, pentru a vedea ce greșeli este posibil să fi făcut.

Direcționarea către expresii cheie ce sunt prea generale

Dacă sunteți un agent de publicitate nou, probabil că niciodată nu veți fi capabil să luați ca punct de plecare expresiile cheie generale, cum ar fi „încălțăminte femei”. Chiar dacă faceți acest lucru, veți plăti prea mulți bani și este foarte posibil ca veniturile generate să nu justifice costurile. Însă, dacă faceți campanie unei firme foarte mari și cunoscute, atunci puteți folosi acest gen de expresii.

În schimb, începeți o campanie Adwords cu grupuri de cinci până la zece expresii cheie lungi, preferabil cu acelea pe care le-ați identificat anterior prin rapoartele din Google Analytics, Google Webmaster Tools sau din planificatorul Google.

Adăugarea de prea multe expresii cheie într-un grup de anunțuri

Într-o lume ideală, puteți crea o pagină de destinație unică și câte un anunț PPC pentru fiecare expresie cheie pe care o vizați, astfel încât experiența utilizatorilor să fie perfectă. Dar, deoarece nimeni nu are atât de mult timp, vă sfătuim să rămâneți la grupuri de expresii cheie ce nu conțin foarte multe expresii. Acest lucru vă va împiedica să forțați prea mult cuvinte și fraze fără legătură, pentru a utiliza aceleași anunțuri și pagini de destinație.

Trimiterea traficului direct pe pagina de pornire

Fiecare vizitator pe care îl aduceți pe site prin intermediul anunțurilor PPC, trebuie să acceseze o pagină de destinație proiectată să fie cât mai atrăgătoare și mai interesantă pentru interesele sale. Dacă, pur și simplu, trimiteți vizitatorii pe pagina de pornire a site-ului, îi veți face să caute destul de mult informațiile pe care le doresc, ceea ce duce la rate de respingere mult mai ridicate, oportunități de conversie pierdute și cheltuieli inutile.

Nu includeți cuvinte cheie negative

Să presupunem că aveți un site web care comercializează pantofi de designer pentru femei. În funcție de tipul de potrivire pe care îl utilizați, campania dvs Adwords pentru „încălțăminte pentru femei” ar putea apărea pentru fraze gen „pantofi pentru femei de designer” la „pantofi ieftini pentru femei”.

Întrucât fiecare clic vă costă bani – și întrucât vizitatorii care caută interogarea „pantofi ieftini pentru femei” nu sunt susceptibili să se transforme în cumpărători pentru dvs – adăugarea cuvântului cheie negativ „ieftin” în campania dvs, nu va mai afișa anunțurile pentru astfel de căutări.

Nu utilizați rotația anunțurilor

Dacă creați mai mult de o variantă de anunț (ceea ce este recomandat să faceți), implicit Google va difuza anunțul care consideră ca va funcționa mai bine. În timp ce acest lucru vă poate ajuta la rentabilitatea investiției globală, nu vă va oferi un test de divizare corect, deoarece frecvența afișării variației anunțului nu va fi uniformă.

Nu măsurați valorile ROI

Dacă desfășurați campanii Adwords fără nici un mecanism care să determine care dintre clicurile dvs plătite se transformă în clienți, cel mai probabil că pierdeți bani și pe trafic de calitate slabă. Urmărirea conversiilor care apar din Adwords și se transformă în clienți vă va arăta cum să concentrați cheltuielile publicitare și în viitor, care campanii ar trebui să fie accelerate și care grupuri de anunțuri sau expresii cheie ar trebui eliminate de tot.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *