campanii-adwords-corecte

Sfaturi pentru o campanie adwords profitabilă

Promovarea siteului prin PPC (Pay-per-click) este o parte a paginii de rezultate a motorului de cautare (SERP). Aceste anunțuri au rolul de a aduce lead-uri și a converti traficul în clienți prin intermediul internetului. În cazul în care îți dorești o afacere profitabilă care să crească constant atunci cu siguranță nu poți ignora publicitatea PPC.

De câte ori ați dat click pe reclamele care apar în partea de sus a rezultatelor motorului de căutare sau în partea dreaptă? Vi s-au părut interesante sau utile, aveați nevoie de ceva sau doar ați dat un click? Răspunsul dvs la aceste întrebări spune cât de bine sunt făcute aceste campanii PPC.

Planificați campania adwords sau PPC pentru a câștiga

Dacă nu planificați cu atenție anunțurile PPC veți ajunge să cheltuiți mai mulți bani decât câștigați. Atunci când un utilizator caută ceva pe Google, anunțurile PPC vizează acele cuvinte cheie de căutare pe care le aveți în campanie. Veți plăti la Google pentru fiecare utilizator care face un click pe anunț și astfel ajunge pe siteul dvs ca potențial client.

Alegeți mesajul potrivit

Realizarea unui anunț interesant și relevant alături de expresii cheie adecvate va atrage după sine și mai multe click-uri, ceea ce înseamnă șanse mai mari de a obține clienți noi. De asemenea, pentru o mai bună optimizare puteți folosi Google Adwords pentru a găsi cuvintele cheie care se potrivesc cel mai bine campaniei dvs, precum și cuvinte cheie negative necesare pentru a evita anumite interogări.

Alegeți expresii concrete, nu generalizați

Expresiile generale aduc mai mult trafic însă acest lucru nu înseamnă ca acest trafic este cel corect pentru siteul dvs. Aceste expresii generale de multe ori sunt și mai costisitoare. În afară de cazul în care aceste cuvinte vizează direct produsele sau serviciile oferite, atunci veți obține în mare parte doar click-uri irelevante, care nu vor converti.

Pagina de destinație

Pagina pe care trimiteți vizitatorii prin intermediul anunțurilor campaniei Google Adwords este și ea foarte importantă. Această pagină trebuie să o folosiți în avantajul vizitatorilor, conținutul atractiv și ușurința în utilizare cresc foarte multe șansele unei conversii. De asemenea, indiferent că pagina de destinație este una independentă de site sau orice pagină din site, aceasta ar trebui să conțină obligatoriu așa numitul “Call to action”.

Acestea sunt doar câteva sfaturi pentru o campanie Google Adwords corect realizată, în perioada următoare vă vom prezenta și altele pentru ca dvs să aveți succes în afaceri.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *