alegerea cuvintelor cheie

Alegerea și optimizarea cuvintelor cheie într-o campanie de promovare

Căutarea cuvintelor cheie optime reprezintă actul de cercetare, analiză și selectare a celor mai bune cuvinte cheie, pentru a direcționa un trafic de bună calitate de la motoarele de căutare către site-ul dvs.

Căutarea acestor cuvinte cheie este un pas esențial în etapele inițiale ale unei campanii, atât pentru campaniile de tip PPC (Pay-per-click) cât și pentru campaniile SEO. Dacă alegeți greșit cuvintele cheie, atunci toate eforturile ulterioare vor fi în zadar. Așadar, alegerea cuvintelor cheie optime pentru afacerea dvs este un pas extrem de important.

Totuși, acest pas nu trebuie făcut numai la începutul unei campanii de promovare. Actualizarea cuvintelor cheie este necesară constant pentru că numai în acest mod puteți să descoperiți noi oportunități de cuvinte cheie. Astfel, prin căutarea în mod constant a cuvintelor cheie importante veți reuși să măriți și traficul site-ului pe care îl dețineți.

Avantajele optimizării cuvintelor cheie

Într-un sodaj recent, participanții au afirmat că optimizarea cuvintelor cheie este una dintre cele mai dificile sarcini atunci când discutăm despre marketingul motoarelor de căutare. Datorită naturii sale dificile, majoritatea proprietarilor de site-uri, comercianților și bloggerilor nu își petrec timpul optimizând cuvintele cheie. Acest lucru este foarte ironic pentru că optimizarea cuvintelor cheie este cel mai important aspect al campaniilor SEO și PPC. Dacă nu alegeți și nu utilizați cuvintele cheie pe care le caută clienții dvs, nu veți fi găsiți. Acest lucru înseamnă că veți pierde trafic, iar dacă nu există trafic nu există nici vânzări și implicit bani.

Prin urmare, dacă privim în ansamblu, cuvintele cheie sunt importante pentru:

  • A aduce trafic relevant pe site-ul dvs: pentru a atrage vizitatori relevanți, trebuie să optimizați site-ul pentru cuvintele cheie importante scopului dvs.
  • Măsurați potențialul de trafic: analizând popularitatea cuvintelor cheie veți avea posibilitatea să măsurați dimensiunea unei potențiale piețe online.
  • A scrie conținut eficient: prin includerea cuvintelor cheie în conținutul site-ului dvs, veți avea șanse mai mari să vă conectați mai rapid cu potențialii clienți și să răspundeți nevoilor acestora.
  • Să înțelegeți comportamentul utilizatorilor: prin analizarea cuvintelor cheie pe care clienții dvs le folosesc, veți obține informații valoroase despre nevoile lor.

Optimizarea cuvintelor cheie joacă un rol major în toate aspectele legate de marketingul pe Internet, de la strategia conținutului și până la campaniile de link building, de modul în care grupați cuvintele cheie și anunțurile în campaniile Adwords, de modul în care este organizat conținutul site-ului, etc.

Optimizarea cuvintelor cheie pentru campanii SEO

Când vine vorba de SEO, succesul eforturilor dvs se bazează în mare măsură pe cât de eficient sunteți în cercetarea, descoperirea, analiza și selectarea cuvintelor cheie potritive pentru motoarele de căutare. Toate celelalte aspecte ale SEO se bazează pe optimizarea cu succes a cuvintelor cheie. Mai mult, optimizarea cuvintelor cheie atinge fiecare aspect al eforturilor dvs de marketing prin SEO.

Eticheta Titlu: cuvintele cheie țintă trebuie să fie incluse în eticheta titlu. Aceasta este cea mai importantă parte a conținutului de pe site-ul dvs, atât pe și în afara paginii.

Link-uri: optimizarea cuvintelor cheie ar trebui integrată în strategia dvs de construire a link-urilor. Link-urile interne, cele externe, link-urile de navigare – ar trebui să cuprindă toate cuvintele cheie pe care le optimizați. De asemenea, este important să urmăriți și să gestionați eforturile dvs ce au legătura cu textul link-ului.

Imagini: nu uitați să optimizați cuvintele cheie și în imaginile de pe site-ul dvs. Este o idee bună să completați atributul Alt al imaginilor cu expresiile cheie pe care le optimizați și să redenumiți imaginile cu aceleași espresii.

Meta descrierea: există o dezbatere amplă pe Internet cum că dacă adăugați cuvintele cheie în descriere veți avea anumite beneficii în poziționarea site-ului în motoarele de căutare. Cel mai probabil este fals, însă nu strică totuși să aveți cuvintele cheie acolo pentru a atrage mai ușor utilizatorii care v-au găsit anunțul.

URL: asigurați-vă că includeți cuvintele cheie pe care le optimizați în adresa URL a paginilor. O pagină este despre optimizarea cuvintelor cheie, așadar și URL-ul ei ar trebui să le conțină.

Structura site-ului: optimizarea cuvintelor cheie este, de asemenea, esențială pentru modul în care structurați și organizați conținutul site-ului. Nu numai că trebuie să selectați cuvintele cheie potrivite, dar trebuie să le grupați ierarhic și să ordonați corespunzător paginile de pe site-ul dvs.

campanii adwords

Optimizarea cuvintelor cheie pentru campanii PPC

Dar cuvintele cheie nu se optimizeză numai pentru campaniile SEO pentru căutarea organică. Acestea trebuie optimizate și atunci când discutăm despre campanii PPC. Pentru ca aceste campanii cu plata-pe-clic să fie eficiente, trebuie să vorbiți limba celor care caută pe motoarele de căutare. Cu cât mai multe cuvinte cheie alegeți dintre cele pe care clienții dvs le caută, cu atât mai mult trafic veți aduce pe site și potențiali clienți.

Crearea unei liste de cuvinte cheie: stabilirea cuvintelor cheie pe care să le vizați și pentru care să licitați este un lucru esențial pentru toată strategia campaniei PPC. Diferite cuvinte cheie au potențial diferit de cerere și trafic.

Gruparea și segmentarea: optimizarea cuvintelor cheie vă ajută să vă organizați expresiile în grupuri care să fie legate între ele în mod semantic.

Îmbunătățirea relevanței: cheia pentru o rată de clic mai mare este relevanța pentru căutarile vizitatorilor. O valoare CTR mai mare duce automat și la un Scor de calitate mai bun. Cuvintele cheie optimizate sunt esențiale pentru a fi relevante.

Crearea textului publicitar: pentru a convinge utilizatorii să facă clic pe anunțurile dvs, trebuie să integrați cuvintele cheie în textul publicitar.

Optimizarea paginii de destinație: odată ce un utilizator intră pe pagina dvs, mesajul trebuie să corespundă ofertei. Cuvintele cheie optimizate care au fost prezente în textul dvs publicitar trebuie să fie prezente și pe paginile de destinație.

Puteți să vă îmbunătățiți în continuarea campania Adwords, evaluând-o cu Adwords Performance Grader, care califică campaniile dvs în funcție de anumiți factori importanți, cum ar fi textul publicitar și optimizarea pe termen lung a cuvântului cheie.

Optimizarea cuvintelor cheie în social media

Determinarea cuvintelor cheie pe care să le vizați și cum să le încorporați în mesajul dvs este, de asemenea, un factor important în marketingul prin social media. Acest mic ghid pentru cercetarea cuvintelor cheie pentru social media este o resursă bună pentru a determina ce cuvinte cheie utilizează în general audiența dvs. și acoperă totul, de la modul în care se efectuează cercetarea cuvintelor cheie pentru YouTube și până la cercetarea cuvintelor pentru Facebook.

Ce să evaluăm atunci când optimizăm cuvintele cheie

Atunci când vreți să stabiliți ce cuvinte cheie să alegeți pentru eforturile dvs de optimizare, există o serie de factori pe care trebuie să îi evaluați.

Popularitatea cuvintelor cheie – cu cât este mai popular un cuvânt cheie, cu atât mai mult trafic va aduce pe site-ul dvs, de aceea va trebui să încercați să-l optimizați. Când vine vorba de alegerea cuvintelor cheie bazate pe popularitate, există doua tipuri de gândire.

  • Vizați cele mai populare cuvinte cheie – acest lucru pare destul de simplu. Dacă doriți să atrageți cei mai mulți vizitatori pe site-ul dvs, ar trebui să optimizați pentru cele mai căutate cuvinte cheie. Totuși, cu cât mai popular este un cuvânt cheie, cu atât este mai greu de clasat în top.
  • Vizați cuvintele cheie mai puțin competitive – Poate părea un lucru bizar să alegeți cuvinte cheie care nu sunt la fel de populare, însă pentru un site nou, aceasta este adesea cea mai bună abordare. Este extrem de dificil să concurați cu site-urile mature care au atins un nivel mare de încredere și autoritate pentru cele mai populare cuvinte cheie. Astfel, site-urile noi ar trebui să se orienteze spre alegerea unor cuvinte cheie mai puțin populare și spre expresii long tail (expresiile formate din mai multe cuvinte).

Relevanța cuvintelor cheie – este esențial să alegeți cuvinte cheie relevante pentru produsele sau serviciile pe care le oferiți. Dacă cuvintele alese nu sunt relevante pentru ceea ce oferiți pe site-ul dvs, atunci șansele de a transforma vizitatorii în clienți scad dramatic. Când un utilizator caută un cuvânt cheie își dorește ca pe pagină unde ajunge să găsească ceva relevant pentru acel cuvânt.

Intenția – pentru a determina valoarea cuvintelor cheie, trebuie să determinați intenția celor care caută. În ce etapă se află în ciclul de căutare? Oare doar caută printre oferte? Sunt gata să și cumpere? Sau doar se uită după soluții?

Intenția din spatele cuvintelor cheie sau mai specific „interogările de căutare” poate fi împărțită în trei categorii.

  • Navigare: interogări de companie sau de marcă, interogări de domeniu.
  • Informaționale: curiozitate, întrebări diverse, soluții.
  • Tranzacționale: caută să cumpere sau să contacteze o companie.

Este important să optimizați pentru cuvintele cheie cu intenție ridicată, mai degrabă decât pentru cuvintele cheie cu intenție scăzută. Prin identificarea, clasificarea și segmentarea grupurilor de cuvinte cheie cu intenție ridicată și eliminarea cuvintelor cu intenție redusă, veți vedea relevanța căutărilor și veți genera mai mult trafic relevant obiectivului dvs.

În final dorim să vă întrebăm voi ce părere aveți despre alegerea și optimizarea cuvintelor cheie și cât de important credeți că este acest pas într-o campanie de promovare de succes?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *